Додаток N 2 |
Базові показники ефективності
діяльності Гірницького районного суду м. Макіївки Донецької області за 2014 рік
N |
Назва базового показника ефективності діяльності суду |
за перше півріччя |
за рік |
1 |
залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду, |
1251 |
|
23 |
|
||
2 |
кількість справ і матеріалів, що надійшли до суду |
3473 |
|
3 |
кількість розглянутих справ і матеріалів |
3519 |
|
4 |
залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період, |
1073 |
|
20 |
|
||
5 |
кількість скасованих судових рішень |
51 |
|
6 |
кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду, |
0 |
|
0 |
|
||
7 |
середня кількість справ та матеріалів, що перебували на розгляді в суді, на одного суддю, |
524.89
|
|
8 |
загальна кількість вхідної документації (документів, справ, матеріалів) |
14353 |
|
9 |
середня кількість вхідної документації (документів, справ, матеріалів) на одного працівника апарату суду (за виключенням секретарів судових засідань і помічників суду) |
494.97 |
|
10 |
кількість працівників апарату суду на одного суддю |
4.2 |
|
11 |
відсоток розглянутих справ |
101.32 |
|
12 |
середня кількість розглянутих справ на одного суддю |
391 |
|
13 |
відсоток скасованих судових рішень |
0.02 |
|
14 |
кількість судових засідань з використанням режиму відеоконференцзв'язку |
37 |
|
15 |
кількість виклику осіб до суду з використанням sms-повідомлень |
434 |
|
16 |
наявність веб-сторінки суду, виконання вимог законодавства та рішень ради суддів загальних судів щодо веб-сторінки суду |
+ |
|
17 |
результати опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються якості діяльності суду, з вказівкою дати цього опитування |
26.03.2014 опитуванням 23 відвідувачів суду встановлено, що громадяни позитивно оцінили зручність умов перебування громадян у суді (86,9% респондентів), повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду (91,3% опитаних), ефективність роботи суду (82,6% опитаних), коректне та ввічливе ставлення суддів 73,9% опитаних) і працівників апарату (95,7% респондентів) до відвідувачів, забезпечення справедливого, незалежного та неупередженого судового розгляду справ (65,2% опитаних). |
|